Reklamacje i zwroty

I.Reklamacja

1. W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

Towar reklamowany należy odesłać na adres:


Firma Handlowo-Usługowa "DARIO" Dariusz Sroka
ul. Wyzwolenia 1
32-500 Chrzanów - Balin

z dopiskiem: „Reklamacja”.

2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z towarem.

3. Dariosklep.pl nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem, chyba że wcześniej nastąpiły inne ustalenia.

4. Produkt powinien być zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

5. Formularz reklamacyjny.

 

II. Odstąpienie od umowy

1. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni (10 dni dla zakupów przed 25.12.2014) od otrzymania towaru.

2.Kupujący zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru, oraz niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

3. Zwrot kosztów nastąpi w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.

4. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl